mandag den 19. august 2013

1 dag tilbage i Danmark

Så er det i morgen at jeg flyver til Ecuador. Det hele er så uvirkeligt og det er slet ikke gået op for mig, at jeg lige om lidt skal undvære min familie og alle mine venner i et helt år. Tiden er gået så hurtig og det føles som om det var i går, at jeg gik ud af folkeskolen. Jeg har ikke kunne sove her de sidste bare dage, fordi alle mine tanker om hvad der nu kommer til at ske, bare har kørt på højtryk. Jeg glæder mig så utroligt meget. 
Selvom Ecuador faktisk ikke var min først prioritet, er jeg virkelig blevet glad for, at det er der jeg skal hen nu. 
Jeg skal bo i en by, som hedder Valle de los Chillos, som ligger 30 min fra centrum af Quito. Den første værtsfamilie jeg skal bo ved består af, min værtsfar Pedro, min værtsmor Rosa, min værtssøster Gina og min værtsbror Pedro junior, som selv er på udveksling i Tyskland når jeg kommer. Jeg glæder mig så meget til at møde dem!! Bare allerede ud fra det vi har skrevet sammen og den ene gang vi har skypet, er jeg næsten 100 % sikker på de vil tage godt imod mig. 
Jeg har her de sidste par dage sagt farvel til min ældste søster, som er rejst til San Diego på udveksling i et halvt år og de fleste af mine veninder, hvilket har været meget uvirkeligt. Jeg er blevet overrasket med farvelkage og gaver, og i går havde jeg farvelmiddag for familien. Jeg har næsten følt, at det har været min fødselsdag, da jeg overhovedet ikke kan forholde mig til, at jeg ikke skal se dem i et år.  

Farvelkage fra min bedsteveninde
Min sidste portion risalamande i et helt år 
Farvelmiddag med familien 




















                                                                                                                                                                  Lige nu er jeg ved at pakke det sidste og snart går turen til København, hvor min ene søster, min mor, min far og jeg skal overnatte på et hotel, inden jeg kl. 03.00 skal stå i lufthavnen og jeg  kl. 06:00 flyver til Ecuador. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar