tirsdag den 27. august 2013

Dansetime med min værtsmor og værtssøster

I dag har jeg været til min første dansetime i Ecuador. Det var slet, slet, slet ikke som jeg troede det ville være. Jeg har regnet med at jeg skulle ind og danse salsa eller noget i den stil, meeeeeeen nej tro om igen. Denne her danse time var ikke bare en danse time. Det var nærmere sagt en hop, ryst, drej, snor rundt så meget du kan. Vi kommer ind i en mellem stor sal sammen med en masse andre "ældre damer" og nogle få unge, hvor vi så stiller os op på nogle rækker. Efter lidt tid kommer så den her meget gæve señor så ind også kan jeg ellers love for, at vi går i gang med at ryste, dreje og snore rundt hvad der ellers kan rystes, drejes og snores rundt. -Jeg skal da i hvert fald love for at ham læreren der kunne det hele på en gang. Ikke lige hvad jeg havde troet om en mand i omkring slutningen af trediverne og med lang hestehale.
Bestemt ikke det jeg lige havde tænkt mig da min værtsmor spurgte om jeg ville med til dans, men det var nu rigtig sjovt. Lidt svært og lidt hårdt. Jeg fik da i hvert fald sved på panden. Jeg overvejer faktisk lidt at tage med igen ("helt klart hvis ham læren er der igen!! En rigtig svigermors drøm.") -Haha

Gina som laver sjov, fordi hun ikke gider med til dans



Ude foran hvor man kommer ind til danselokalet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar