fredag den 13. september 2013

Kagemands cookie og pandekage omelet

I onsdags var nok en af de sjoveste eftermiddage her i Ecuador indtil videre. Gina og jeg havde nemlig aftalt med Guillermo, at vi skulle bage kagemand, hvilket jeg syntes var en meget dårlig ide, da de ikke bruger bagepapir her i Ecuador... Men jo, jo, jo whatever, den skulle da laves. Efter som jeg vidste, at det ikke ville ende godt med kagemanden, syntes jeg også at vi skulle bage nogle pandekager, men det gik nu heller ikke for godt.. Guillermo glemte nemlig at sige stop, så der kom vidst lidt for meget pandekagedej på panden. Resultatet af det hele blev til en kagemands kæmpe cookie og en pandekage omelet. Det var virkelig sjovt, men Guillermo og Gina spiste da med glæde den mislykkedes kagemand. Noget syltetøj også kunne den da spises. Helt sikkert en dag som jeg vil huske frem over!!! Billederne siger helt klart det hele.

Pandekage-omeletten

Kagemands kæmpe cookien
Lige en lille nyhed: Jeg har fået nyt navn. Havde engelsk her den anden dag og efter en der hedder Nicolas lille uheld med mit navn, er jeg gået fra at hedde Freja til Fire... -Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar